Рівненський дизайнер Ірина Ковальчук: "Сьогодні в моді щастя!"

Сьогодні українське – це  модно. Одяг закордонних брендів може дозволити собі не кожен, а виглядати красиво і оригінально хочеться щодня.  Рівненський дизайнер Ірина Ковальчук  впродовж трьох років створює оригінальний та вишуканий одяг для жінок та має власне бачення стилю сучасної леді. З чого розпочала свій бізнес, де черпає натхнення для створення оригінального одягу та що модно у сезоні весна-літо 2016 читайте у ексклюзивному інтерв’ю з Іриною Ковальчук.

- Ірино, як розпочалася Ваша кар’єра?

- 16 років тому я відкрила власний магазин одягу, де ми продавали одяг від різних виробників. За цей тривалий період  я почала розуміти потреби наших жінок, що їм подобається і яким фасонам та стилю вони надають перевагу. Ще 7 років тому про широкий асортимент одягу українського виробництва навіть не йшла мова. За останні кілька років з’явилося багато нових українських брендів одягу. Якісний, модний, а головне український одяг сьогодні дуже популярний серед вибагливих клієнток.

- Коли Ви вирішили стати дизайнером одягу? Як зрозуміли, що дизайнер – це Ваше покликання?

- Коли я вкотре закупила одяг для свого магазину, побачила, що у магазині навпроти продають точно такий самий одяг. Неодноразово клієнти розповідали, що такі ж речі бачили в інших місцях. Тоді я почала шукати нові бренди.  Підписуючи з ними договір про співпрацю, проблема залишалась - конкуренти знаходили можливість закуповувати аналогічний асортимент… Тоді для себе  вирішила, що кардинально зміню підхід до свого бізнесу. Маючи  досвід роботи з одягом, пряме спілкування з клієнтками я поринула в світ дизайну та виробництва одягу майже без вагань. Адже крім того, раніше я навчалася в художній школі і на курсах дизайну. Звичайно досвіду конструювання одягу в мене не було, але з допомогою конструктора я змогла реалізувати задумані ідеї і далі продовжую цим займатись… Ось уже три роки…

- Який одяг створюєте? На кого він спрямований?  

 - Я створюю одяг, який підкреслює красу жінки, а не спотворює її фігуру. Деякі ідеї з’являються під час вибору тканини. Коли дивишся на незвичайні принти, особливо цього року: вишеньки, котики, кролики та інші…., одразу в голові, а можливо й у серці, вимальовується фасон майбутньої сукні чи костюму. Мій одяг спрямований на жінок, які люблять себе. Як в 15, так і в 55 жінка має виглядати вишукано. В моїх колекціях присутні як коротенькі сукні, в яких дівчата схожі на ляльок, так і довгі вишукані та елегантні сукні. Крім того ми пропонуємо широкий асортимент спідниць, консервативних блуз та суконь, в яких можна пройти самий суворий DressKod.

- Розкажіть про свою нову колекцію весна-літо 2016. Яка вона?

- Моя нова колекція дуже яскрава. В ній ви побачите квіти і на спідницях, і на пальто! На сукнях - «бігають кролики», «літають туфельки», «квітнуть сади». Є сукні та блузи, які мають український колорит. Я представляю Рівненщину в проекті «Fashion Globus Ukraine» в ТВЦ «Глобус», що знаходиться на Майдані в Києві. Саме тут купують одяг іноземці та українці, що живуть за кордоном та сумують за Батьківщиною, для них українські мотиви є дуже важливі…Я намагаюсь створювати одяг комплектами. Це дуже зручно, не потрібно шукати, що підібрати під ці брюки чи спідницю, а одразу можна вибрати блузу чи, наприклад, майку в якій присутній якійсь елемент, що об’єднує…Я не створюю сезонних колекцій, а постійно поповнюю новими моделями свої магазини. Хочу сказати, що це нелегко! Існує проблема з  фурнітурою, відшивом одягу. Найскладніше – отримати запланований результат, щоб все сподобалось, і ззовні, і всередині виробу.  Мені подобається, коли шви сукні, для прикладу, оброблені зсередини мереживом чи атласною бейкою. Це дрібниці, проте це гарно і приємно клієнтам.

- Де черпаєте натхнення? Як створюєте нові та оригінальні речі?

- Я не мислю як дизайнер, а більш як бізнесмен і практична людина. Прагну проаналізувати, що потрібно буде в цьому сезоні моїм клієнткам, в чому вони будуть ходити на роботу у спекотну погоду, який одяг візьмуть з собою у валізах на відпочинок… Тому круїзна колекція від  шортів до сарафанів за мною. Хочу проанонсувати також появу стильного взуття  під брендом “Irina Kovalchuk”.  Фото вже на днях з’явиться на сторінці соціальної мережі «Фейсбук»… Поки пропонуємо туфлі-лодочки різних фасонів, а далі плануємо запустити лінію іншого взуття.

- Ви як дизайнер, напевне знаєте, які кольори та фасони одягу актуальні у сезоні весна-літо 2016?

- Я не дуже полюбляю говорити на тему тенденцій і трендів. Можу сказати одне - в моді сезону весна- літо 2016 є все! Від мінімалізму, простого одягу пошитого зі смаком, який виглядає стильно, до одягу,  в якому присутні  стрази, люрекс, мереживо, гофре, вишивка, бахрома, волани, контрастні вставки, накладні листя і квіти. Те ж саме можна сказати і про кольори - неможливо перелічити ту кількість і нові назви кольорів, що нам диктують всесвітньо відомі кутюр’є та тижні моди, що проходять в Парижі, Лондоні і так далі.  Це кольори від пастельних до досить яскравих - обирати Вам! Тому можна сказати, що в моді щастя! Щаслива жінка гарна в будь-якому кольорі!

- Де можна придбати речі від Ірини Ковальчук?

- Те, що я створюю, ви можете побачити на сторінці у «фейсбук» - www.facebook.com/irina.kovalchuk.144Придбати речі  можна за адресами:  м. Рівне. ТЦ “Чайка”-бутик  “МОДНИЙ КВАДРАТ”, вул. Гагаріна, 16,                                                                                м.Київ,  м.Л.Толстого.  ТВЦ “Mетроград”- бутик “ДЕЖАВЮ”. Також одяг продається в приватних шоу-румах, куди  люблять заїжджати VIP -клієнтки… Хочу сказати, що для мене всі клієнтки мають VIP-статус!

- Які враження від цьогорічної модної події «Fashion Time», яка нещодавно відбулася у Рівному?

 - Останні роки живу у Києві, та постійно приїжджаю до Рівного. Востаннє мій приїзд був пов’язаний з модною подією «Fashion Time».  Була приємно вражена побачивши, що такий світський захід дійсно потрібний рівнянкам! У залі був повний аншлаг. Вдячна, що мою колекцію тепло сприйняли присутні модники та модниці. Дуже приємно, що саме моя колекція здобула приз глядацьких симпатій. Маю в планах показати свою осінньо-зимову колекцію разом з «Fashion Time» вже на початку осені!

Коментарі

Додати новий коментар

CAPTCHA
Захист від спаму
Фото Капча
Введіть символи з картинки.